2011. március 28., hétfő

Kagyló nyaklánc, gyöngy dobozban, szuper, új - Jelenlegi ára: 1 190 Ft


Üdvözöllek oldalamon,
az aukció tárgya ez a csúúúúcs, gyönyörű kagyló-gyöngy nyaklánc, viselője igazi energikus kisugárzást fog kiváltani, minden szín mást jelent, NINCS két egyforma gyöngy.
Tenyésztett gyöngy.
Annak kell kibontani a , aki viselni fogja!
Menete:
1., A mellékelt kis lapáttal a kagylót ki kell nyitni ( szétválasztani)
2., Közben gondolni kell valami olyanra, amit nagyon szeretnénk
3., A kagylóból ( ami igazi, konzervált), a gyöngyöt magunknak kell kibányászni, kalandos úton.: -)----ajánlatos folyó víz alatt megmosni-----
4., A befogó keretet le kell fűzni a láncról, a fűzést biztosító részt kell széthúzni
5., A befogó keretbe bele kell tenni a gyöngyünket, és a láncot vissza kell fűzni!
6., Miután végeztünk, gyönyörködhetünk ebben az áldásos csodában, és reménykedhetünk, hogy megóv minket mindentől! : -)
Nagyon szép, tényleg, de mivel én érzékeny vagyok a bizsura, vettem egy ezüst vékony láncot, és arra fűztem fel. Már 2 éve megnézik rajtam!
A gyöngyök színei:
Fehér: Az egészségért
Krém színű: A boldogságért
Barack színű: A szeretért
Levendula: A bölcsességért
Arany színű: A gazdagságért
Kívánom, hogy viselés közben töltsön fel enrgiával, és adja meg neked, amire vágytál!
Sok sikert, és szép napot!



Jelenlegi ára: 1 190 Ft

Az aukció vége: 2011-04-01 19:10
. Kagyló nyaklánc, gyöngy dobozban, szuper, új - Jelenlegi ára: 1 190 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése