2012. január 19., csütörtök

Ray Ban, pilótaszemüveg, 40-es évek - Jelenlegi ára: 34 990 Ft

A képen látható jó állapotban, jelzett Bausch Lomb üveglencsékkel, természetesen a lencséken semmilyen karcolás, sérülés nincs, a keret is jó állapotu, de az aranyozás már szinte teljesen lekopott, már olyan mintha ezüst szinű lenne. Még az a fülre rátekerhetős  drótszerü vég, amit  kipróbáltam és annyiból jobb hogy bármit csináltam nem esik le az ember fejéről. maga a lencse szenzációs képet nyújt, én nem tudom összehasonlitani a mai műanyag lencsékkel. Az öreg akitől kaptam azt mondta hogy 1930-as évek, én utánnanéztem szerintem 40-es, bár lehet én tévedek, az ebayon is csak hasonlókat találtam, szinte ugyanilyet nem, szerencsére akkor még nem hamisitották, köszönöm.


Jelenlegi ára: 34 990 Ft

Az aukció vége: 2012-01-27 11:14
. Ray Ban, pilótaszemüveg, 40-es évek - Jelenlegi ára: 34 990 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése