2011. augusztus 29., hétfő

KISMAMA pocibetétes elegáns szép NADRÁG XL - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

most több márkás kismama ruhámat töltök fel ismét olcsón.
elegáns szép kellemes tapintású és puha oliva zöldes  poci betétes nadrágom. keveset felvett szép újszerű darab ez is. én varrattam profi szabász varró nővel. nagy pocira való! utolsó hónapra varrattam meg én pocibetétes kismsms nacit nem tudok megvarrni. csak a comb középnél látszik a használat azt külön közelit fotóztam róla. van fent anyagom is most olcsón akár dekornak is.
van több hibátlan nacim is márkás  most fent olcsón, és rengeteg könyv babaruha is .
xl-es.
természetesen szívesen feladom simán is de azt h hozzád ér  azt nem tudom sajnos garantálni. azzal a darabka cetlivel nem kezdhetek semmit... de feladáskor a címzett nevére és címére számlát kérek a feladásáról.
rengeteg vadiúj és újszerű ruhákat  felnőtt márkás cipőket, férfi  vadiúj nacikat,  játékokat, kismamaruhákat, cipőket sapikat és kalapokat  is töltök fel a napokban olcsón ha van kedved nézz szét nálam! köszi: Kinga
dohány -és állatszőr mentes otthonból!


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2011-09-05 09:21
. KISMAMA pocibetétes elegáns szép NADRÁG XL - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése